Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892028 obálek a 873434 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Myslet, učit se ...a zapomínat?



Autor: Vester, Frederic
Rok: 1997
ISBN: 9788085784794
NKP-CNB: cnb000286906
OCLC Number: (OCoLC)39315888
OKCZID: 110279249
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
VESTER, Frederic. Myslet, učit se ...a zapomínat?. 1. vyd. Přeložil Jiří BURGERSTEIN. Plzeň: Fraus, 1997, 191 s. ISBN 80-85784-79-3.

Hodnocení: 3.5 / 5 (9 hlasů)


Anotace

 

Na podkladě nových biologických poznatků autor objasňuje činnost mozku, proces ukládání informací do paměti, jednotlivé myšlenkové pochody probíhající v mozku i procesy učení. Kritizuje současnou psychologickou i pedagogickou strategii vyučování, která nerespektuje biologické zákony tohoto procesu. Na základě těchto nových zjištění formuluje třináct pravidel biologie učebního procesu. Součástí publikace jsou testy k určení druhu paměti (ultradobá, krátkodobá, dlouhodobá) a učebního typu (vizuální, auditivní, haptický, verbální).

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Databázeknih.cz
Antikvariát Avion
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Komentáře

(172.30.144...)
Tuto knihu bych zavedl jako povinnou četbu pro všechny učitele; podnětná by jistě byla i pro samotné žáky a zajímavá je i pro ty z nás, kteří už se již necítí být jakkoliv zapojeni ve "vzdělávacím procesu". Jejím jádrem je srozumitelné a přístupné vysvětlování poznatků o tom, jak lidský mozek a paměť fungují a co to znamená pro naši schopnost učit se, pamatovat si i bezprostředně reagovat na nejrůznější situace a samozřejmě jak tohoto uvědomění i využít. Jako u některých dalších vynikajících knih dotýkajících se pedagogiky, i zde velmi lituji, že s tím co se zde píše zjevně nebyli seznámeni lidé kteří učili mě, a že jsem o některých z těchto zákonitostí také sám nevěděl a neuvědomoval si je. Každopádně knihu vřele doporučuji a autory chválím.
27.02.2022    Zdroj: OKCZ


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)