Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893647 obálek a 874269 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy psychologie trhu



Autor: Douchová, Jitka
Rok: 1993
ISBN: 9788085787221
NKP-CNB: cnb000085585
OCLC Number: (OCoLC)39572318
OKCZID: 110301828
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
DOUCHOVÁ, Jitka. Základy psychologie trhu. Vyd. 1. Jinočany: H & H, 1993, 143 s. ISBN 80-85787-22-9.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

V šesti kapitolách autoři pojednávají o kupním chování spotřebitelů, psychologických aspektech obchodního jednání a prodeje, a dalších tématech.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)