Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894072 obálek a 874508 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Reklama v češtině, čeština v reklamě



Autor: Čmejrková, Světla
Rok: 2000
ISBN: 9788085927757
NKP-CNB: cnb000982269
OCLC Number: (OCoLC)47656720
OKCZID: 110006925
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ČMEJRKOVÁ, Světla. Reklama v češtině, čeština v reklamě. Vyd. 1. Praha: Leda, 2000. 258 s.

Hodnocení: 3.0 / 5 (3 hlasů)


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Publikace renomované autorky se zamýšlí nad tím, co je reklama, jak je utvářena, jaká poselství sděluje a jakým způsobem a jak utváří náš obraz světa. Ukazuje, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její jazykovou a stylovou variantnost a zároveň také ukázat pluralitu metod, s nimiž lze k její analýze přistoupit. Klade otázku místa reklamy v našem životě, v systému našich hodnot i v našem jazykovém podvědomí. Publikace je určena jak odborníkům – lingvistům, pedagogům, pracovníkům v reklamě a marketingu, tak i laickým čtenářům, kteří se s reklamou každodenně setkávají, a je i vhodnou příručkou mediální výchovy ve školách.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Knihy.ABZ.cz
Books & Books s.r.o.
Srovname.cz
Můj antikvariát
1. Podzemní antikvariát
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)