Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885700 obálek a 870160 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
22 věčných zákonů marketingu | |||||||||||||||||||||
Autor: Ries, Al a Trout, Jack Hodnocení: 4.5 / 5 (2 hlasů) Digitální objekty
AnotaceKniha slavných amerických marketingových stratégů a tvůrců koncepce tzv. positioningu je právem považována za jednu z nejlepších příruček praktického marketingu. Na základě dlouhodobých analýz konkrétních marketingových strategií autoři formulují 22 „věčných“ pravidel marketingu, jejichž platnost dokumentují příklady z praxe známých firem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|