Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885700 obálek a 870160 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

22 věčných zákonů marketingu



Autor: Ries, Al a Trout, Jack
Rok: 1997
ISBN: 9788085943399
NKP-CNB: cnb000207938
OCLC Number: (OCoLC)37675020
OKCZID: 110316741
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
RIES, Al. 22 věčných zákonů marketingu. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1997. 111 s.

Hodnocení: 4.5 / 5 (2 hlasů)


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Kniha slavných amerických marketingových stratégů a tvůrců koncepce tzv. positioningu je právem považována za jednu z nejlepších příruček praktického marketingu. Na základě dlouhodobých analýz konkrétních marketingových strategií autoři formulují 22 „věčných“ pravidel marketingu, jejichž platnost dokumentují příklady z praxe známých firem.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)