Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3053609 obálek a 930467 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Ries, Al a Trout, Jack
Rok: 1997
ISBN: 9788085943399
NKP-CNB: cnb000207938
OCLC Number: (OCoLC)37675020
OCLC Number: (ocolc)37675020
OKCZID: 110316741
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
RIES, Al. 22 věčných zákonů marketingu. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1997. 111 s.
Hodnocení:
4.7 / 5
(3 hlasů)
Kniha slavných amerických marketingových stratégů a tvůrců koncepce tzv. positioningu je právem považována za jednu z nejlepších příruček praktického marketingu. Na základě dlouhodobých analýz konkrétních marketingových strategií autoři formulují 22 „věčných“ pravidel marketingu, jejichž platnost dokumentují příklady z praxe známých firem.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz