Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894072 obálek a 874508 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategie firemní komunikace



Autor: Horáková, Iveta, Škapová, Hana a Stejskalová, Dita
Rok: 2000
ISBN: 9788085943993
NKP-CNB: cnb000973153
OCLC Number: (OCoLC)45491050
OKCZID: 110293893
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
HORÁKOVÁ, Iveta. Strategie firemní komunikace. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000. 233 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková - Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy.

Zdroj anotace: Zbozi.cz



Dostupné zdroje

Zboží.cz
Můj antikvariát
KNIHCENTRUM.cz
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)