Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Mezinárodní marketing



Autor: Ollivier, Alain
Rok: 1996
ISBN: 9788086009094
NKP-CNB: cnb000184672
OCLC Number: (OCoLC)37250542
OKCZID: 110316114
Vydání: 3., upr. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
OLLIVIER, Alain, Armand DAYAN a Roger OURSET. Mezinárodní marketing. 3., upr. vyd. Praha: HZ, 1996, 118 s. Editio Q. ISBN 80-86009-09-2.


Anotace

 

Pro studenty ekonomie a marketingu i pro managery firem.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Můj antikvariát


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)