Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2903904 obálek a 875771 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Hodnotový management a marketing malých a středních firem



Autor: Dobřický, Josef, Obchodní a hospodářská komora Brno a Akademie Sting
Rok: 2006
ISBN: 9788086342580
NKP-CNB: cnb001694894
OCLC Number: (OCoLC)85721934
OKCZID: 110257812
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
DOBŘICKÝ, Josef. Hodnotový management a marketing malých a středních firem. Vyd. 1. Brno: Sting, 2006. 126 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

NK Praha


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)