Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategický marketing zdravotnických zařízení



Autor: Exner, Lubomír a Raiter, Tomáš
Rok: 2005
ISBN: 9788086419732
NKP-CNB: cnb001527625
OCLC Number: (OCoLC)85140174
OKCZID: 110017016

Citace (dle ČSN ISO 690):
EXNER, Lubomír, Tomáš RAITER a Dita STEJSKALOVÁ. Strategický marketing zdravotnických zařízení. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005, 188 s. ISBN 80-86419-73-8.


Anotace

 

První česká kniha o strategickém marketingu ve zdravotnických zařízeních přináší všem, kteří chtějí a mohou marketingovými prostředky povýšit česká zdravotnická zařízení na vyšší úroveň, mnoho inspirativních návodů. Kniha je dobrou inspirací pro všechny manažery, kteří mají zájem vést své zdravotnické zařízení v etapě sílící konkurence cestou k úspěchu: k prosperitě, doprovázené spokojenými pacienty.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)