Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150225 obálek a 950558 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Hana Lošťáková
Rok: 2005
ISBN: 9788086419947
NKP-CNB: cnb001571941
OCLC Number: (OCoLC)85156138
OCLC Number: (ocolc)85156138
OKCZID: 110003895
Vydání: 1. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. B-to-B marketing: strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005. 186 s.
Publikace shrnuje poznatky, které autorka získala při výzkumech v řadě podniků, operujících na B-to-B trzích v České republice.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz