Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2891754 obálek a 873249 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Mistrovství v 3ds max 4 | |||||
Autor: Lee, Kim AnotacePřečtením knihy Mistrovství v 3D Studio Max 4 se nejvíce přiblížíte ke skutečné produkci, aniž byste byli zodpovědní za výsledek. Kniha Mistrovství v 3D Studio Max 4 je vytvořena týmem profesionálů v oblasti výtvarné produkce v aplikaci 3ds max 4 a zaměřuje se na dva produkční projekty (jeden z prostředí vysílání/filmu a jeden z oblasti her), čímž nabízí zaměřené informace o použití aplikace 3ds max 4 v kontextu reality. Zvláštní pozornost je věnována těm prvkům a technikám, o kterých se zkušení výtvarníci přesvědčili, že jsou spolehlivé a produktivní. Naleznete zde: Podrobnější výklad nových prvků aplikace 3ds max 4 Model společné práce složitých fází produkčního procesu – z pohledu produkčního výtvarníka Hlubší pohled na často požadovaná pokročilá témata, například nastavení kamery, manipulaci s postavami, renderování a skládání Zvláštní bonus v podobě názorného průvodce výchozích filtrů pro antialiasing Kim Lee je nezávislý animátor/technický režisér pracující v New Yorku. Jako předchozí starší animátor u společnosti Curious Pictures pracoval Kim se spoustou produkčních společností v New Yourku včetně Pitch Productions, Nick Digital, Spontaneous Combustion a Shooting Gallery. Ve své pozici vedoucího specialisty tréninku společnosti Discreet je Kim považován za jednoho z nejlepších trenérů a ukázkových výtvarníků pro aplikace 3ds max a combustion. Podílí se také na programu Pratt Institute's Continuing Education. ”Jako manažer výroby aplikace 3ds max jsem cestoval po celém světě a navštěvoval jsem zákazníky, výtvarníky a studia a často se setkávám se stejnou otázkou. Kde najdu knihu, která mě provede prací v aplikaci 3ds max v prostředí výroby? Po přečtení této knihy jsem našel odpověď!” Frank DeLise - manažer výroby aplikace 3ds max Discreet ”Ať už pracujete v oblasti vysílání/filmového průmyslu, nebo v oboru her/interaktivních 3d aplikací, naučíte se široce prověřené postupy a způsoby, jak zvýšit produktivitu. Tato kniha je přímo zaměřena na středně pokročilé až pokročilé uživatele, ale každý, kdo má určitý základ znalostí o aplikaci 3ds max 4 může využít výhod zkušeností a pohledů, které nám poskytli autoři.” Ted Boardman - Specialista pro trénink autorizovaný společností Discreet Přiložené CD obsahuje: Veškeré soubory, které budete potřebovat pro dokončení cvičení uvedených v knize. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU Dostupné zdroje
|