Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147233 obálek a 949778 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Chalupský, Vladimír, Nottingham Business School a Vysoké učení technické v Brně
Rok: 2004
ISBN: 9788086510996
NKP-CNB: cnb001306785
OCLC Number: (OCoLC)51191123
OKCZID: 110700288
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
CHALUPSKÝ, Vladimír. Úvod do marketingu. Vyd. 3., upr. Brno: Zdeněk Novotný, 2004. 78 s. Studijní text pro studium BA Hons.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.