Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2911215 obálek a 880219 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Reklama a Public Relations v mediální praxi | |||||||||
Autor: Stoličný, Peter a Vysoká škola hotelová v Praze Digitální objekty
AnotaceReklama a Public Relations jsou součástí běžné výuky předmětu Marketing na všech VŠ ekonomického zaměření. Přednáší se v různých úrovních, ale vždy z pohledu ekonomického. Opomíjena bývá však otázka mediality, fungování procesů, kterými se reklama a PR dostávají k přijímateli mediální informace. Naopak na katedrách humanitních zaměření je vše orientováno pouze k mediálním procesům a ekonomickému pohledu je věnována povrchní pozornost. Předkládaná skripta se snaží propojit právě tyto dvě disciplíny - ekonomii vs. média. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog Dostupné zdroje
|