Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2911215 obálek a 880219 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Reklama a Public Relations v mediální praxi



Autor: Stoličný, Peter a Vysoká škola hotelová v Praze
Rok: 2008
ISBN: 9788086578712
NKP-CNB: cnb001792180
OCLC Number: (OCoLC)237066972
OKCZID: 110116502
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
STOLIČNÝ, Peter. Reklama a public relations v mediální praxi. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2008. 130 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Reklama a Public Relations jsou součástí běžné výuky předmětu Marketing na všech VŠ ekonomického zaměření. Přednáší se v různých úrovních, ale vždy z pohledu ekonomického. Opomíjena bývá však otázka mediality, fungování procesů, kterými se reklama a PR dostávají k přijímateli mediální informace. Naopak na katedrách humanitních zaměření je vše orientováno pouze k mediálním procesům a ekonomickému pohledu je věnována povrchní pozornost. Předkládaná skripta se snaží propojit právě tyto dvě disciplíny - ekonomii vs. média.

Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog



Dostupné zdroje

NK Praha


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)