Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing cestovního ruchu

Autor: Zelenka, Josef
Rok: 2010
ISBN: 9788086723952
NKP-CNB: cnb002097419
OCLC Number: (OCoLC)641521618
OCLC Number: (ocolc)641521618
OKCZID: 110587325
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010. 240 s.

Hodnocení: 3.0 / 5 (1 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Předložené skriptum ve svém pojetí představuje komplexní náhled na marketing se speciálním zaměřením na oblast cestovního ruchu. Je zřejmé, že marketing jako věda i jako umění stále nabývá na svém významu v mnoha oblastech. Setkáme se s ním jak ve zcela tradičním pojetí představovaném obchodními, výrobními podniky a podniky služeb, tak i v méně tradičních oblastech, jakými jsou samosprávné činnosti (marketing obcí), politika (marketing politických stran a hnutí), sociální oblast (marketing neziskových organizací) a v neposlední řadě se rozvíjí i trend oborového marketingu, který představuje například právě marketing cestovního ruchu. Velmi dobře je k tomuto tématu rozpracována i jedna ze strategií zaměřujících se na cestovní ruch, kterou je výnosový management.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení