Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3148669 obálek a 950390 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing: principy a nástroje

Autor: Koudelka, Jan
Rok: 2007
ISBN: 9788086730134
NKP-CNB: cnb001721500
OCLC Number: (OCoLC)187296595
OCLC Number: (ocolc)187296595
OKCZID: 110260606
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOUDELKA, Jan. Marketing: principy a nástroje. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007. 267 s. Studijní texty.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Dostupné zdroje

Napište na knížku první komentář!