Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149792 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing: principy a nástroje

Autor: Koudelka, Jan a Vávra, Oldřich
Rok: 2007
ISBN: 9788086730196
NKP-CNB: cnb001761041
OCLC Number: (OCoLC)190754080
OKCZID: 110011675

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOUDELKA, Jan. Marketing: principy a nástroje. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007. 257 s. Edice učebních textů. Marketing.

Hodnocení: 5.0 / 5 (1 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení