Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895052 obálek a 875008 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový výzkum



Autor: Čichovský Ludvík
Rok: 2011
ISBN: 9788086730752
NKP-CNB: cnb002225274
OCLC Number: (OCoLC)761169634
OKCZID: 111103639
Vydání: 2., aktualiz. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketingový výzkum. 2., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2011. 320 s. Edice učebních textů. Marketing.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Další vydání




Anotace

 

Učebnice přináší základní informace z oblasti marketingového výzkumu - např. smysl marketingového výzkumu, jeho organizace, typologie atd.

Zdroj anotace: NKP



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)