Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2911215 obálek a 880219 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Úvod do marketingu



Autor: Nahodil, František a Vysoká škola finanční a správní
Rok: 2003
ISBN: 9788086754024
NKP-CNB: cnb001251746
OCLC Number: (OCoLC)53502711
OKCZID: 110307147
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
NAHODIL, František. Úvod do marketingu. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2003. 89 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)