Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894746 obálek a 874844 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty



Autor: Zítková, Daniela
Rok: 2008
ISBN: 9788086807843
NKP-CNB: cnb001810990
OCLC Number: (OCoLC)316298068
OKCZID: 110268261

Citace (dle ČSN ISO 690):
ZÍTKOVÁ, Daniela. Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty. Liberec: Bor, 2008. 303 s. Jazyky a texty.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Reklama nás pronásleduje na každém kroku, vtírá se nám do života, naznačuje, že máme lupy, neumíme se bez pomoci obléct, umýt, oholit, najíst, zajít k lékaři, vyčistit si zuby. Je tedy nezdvořilá? Můžeme v souvislosti s reklamou vůbec o zdvořilosti uvažovat? A co je to vlastně zdvořilost? Jak se projevuje? Můžeme ji hodnotit a měřit? Těmito otázkami se zabývá Daniela Zítková ve své monografii, která je prvním původním zpracováním problematiky zdvořilosti na rozsáhlém českém materiálu. Je určena pro zájemce o otázky společenské komunikace a společenského kontaktu a přirozeně ani zájemce o reklamní komunikaci. Práce obsahuje v příloze rozsáhlou sbírku reklamních materiálů.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
1. Podzemní antikvariát
Antikvariát Avion
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)