Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149053 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Přikrylová, Jana a Jahodová, Hana
Rok: 2010
ISBN: 9788087042335
NKP-CNB: cnb002032489
OCLC Number: (OCoLC)607528256
OCLC Number: (ocolc)607528256
OKCZID: 110486347
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Marketingová komunikace: pro kombinovanou formu studia. Vyd. 1. Mladá Boleslav: Škoda Auto Vysoká škola, 2010, 292 s. ISBN 978-80-87042-33-5.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.