Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3142702 obálek a 948575 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 2013
ISBN: 9788087110263
NKP-CNB: cnb002576662
OCLC Number: (OCoLC)879565498
OCLC Number: (ocolc)879565498
OKCZID: 113632022
Dostupné také jako: pdf
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Cílem manuálu je zvýšit povědomí o formách sexistické reklamy, zároveň obsahuje i praktická doporučení, jak se při tvorbě reklamy vyhnout genderovým stereotypům. Kromě teoretických statí přináší posudky vybraných reklam a příklady dobré praxe.
Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze