Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3142702 obálek a 948575 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak na sexistickou reklamu :manuál pro posuzování sexistické reklamy

Rok: 2013
ISBN: 9788087110263
NKP-CNB: cnb002576662
OCLC Number: (OCoLC)879565498
OCLC Number: (ocolc)879565498
OKCZID: 113632022

Dostupné také jako: pdf  


Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
BASLAROVÁ, Iva, ed. a JAHODOVÁ, Dita, ed. Jak na sexistickou reklamu: manuál pro posuzování sexistické reklamy. Praha :, Brno: Otevřená společnost ;, Nesehnutí, 2013. 55 s., viii s. obr. příl.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Cílem manuálu je zvýšit povědomí o formách sexistické reklamy, zároveň obsahuje i praktická doporučení, jak se při tvorbě reklamy vyhnout genderovým stereotypům. Kromě teoretických statí přináší posudky vybraných reklam a příklady dobré praxe.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení