Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Jak na sexistickou reklamu: manuál pro posuzování sexistické reklamy | ||||||||||||
Autor: Baslarová, Iva, Jahodová, Dita a Havelková, Barbara Dostupné také jako: pdf Citace (dle ČSN ISO 690): BASLAROVÁ, Iva, ed. a JAHODOVÁ, Dita, ed. Jak na sexistickou reklamu: manuál pro posuzování sexistické reklamy. Praha :, Brno: Otevřená společnost ;, Nesehnutí, 2013. 55 s., viii s. obr. příl. Digitální objekty
AnotaceCílem manuálu je zvýšit povědomí o formách sexistické reklamy, zároveň obsahuje i praktická doporučení, jak se při tvorbě reklamy vyhnout genderovým stereotypům. Kromě teoretických statí přináší posudky vybraných reklam a příklady dobré praxe. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze Dostupné zdroje
|