Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak na sexistickou reklamu: manuál pro posuzování sexistické reklamy



Autor: Baslarová, Iva, Jahodová, Dita a Havelková, Barbara
Rok: 2013
ISBN: 9788087110263
NKP-CNB: cnb002576662
OCLC Number: (OCoLC)879565498
OKCZID: 113632022

Dostupné také jako: pdf  


Citace (dle ČSN ISO 690):
BASLAROVÁ, Iva, ed. a JAHODOVÁ, Dita, ed. Jak na sexistickou reklamu: manuál pro posuzování sexistické reklamy. Praha :, Brno: Otevřená společnost ;, Nesehnutí, 2013. 55 s., viii s. obr. příl.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Cílem manuálu je zvýšit povědomí o formách sexistické reklamy, zároveň obsahuje i praktická doporučení, jak se při tvorbě reklamy vyhnout genderovým stereotypům. Kromě teoretických statí přináší posudky vybraných reklam a příklady dobré praxe.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Souborný katalog České republiky


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)