Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892436 obálek a 873661 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Právní boj proti sexistické reklamě : regulace a samoregulace reklamy ve srovnávacím kontextu



Autor: Jana Kvasnicová
Rok: 2015
ISBN: 9788087217160
NKP-CNB: cnb002706689
OKCZID: 121673233

Citace (dle ČSN ISO 690):
KVASNICOVÁ, Jana. Právní boj proti sexistické reklamě: regulace a samoregulace reklamy ve srovnávacím kontextu. Brno: Nesehnutí, 2015, 35 s. ISBN 978-80-87217-16-0.


Anotace

 

Publikace se snaží odpovědět na otázky, v jakých případech je reklama "pouze" neetická, kdy se již nesrovnává s dobrými společenskými mravy, a kdy se jedná přímo o reklamu diskriminační.

Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)