Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894746 obálek a 874844 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak vnímáme sexistickou reklamu? : Reprezentativní výzkum postojů české veřejnosti a kvalitativní sonda do zkušenosti mladých lidí s reklamou



Autor: Eva Bartáková, Lucie Čechovská, Eva Čivrná, Petra Havlíková, Kristýna Pešáková
ISBN: 9788087217610
OKCZID: 128300933

Citace (dle ČSN ISO 690):
BARTÁKOVÁ, Eva. Jak vnímáme sexistickou reklamu?: reprezentativní výzkum postojů české veřejnosti a kvalitativní sonda do zkušenosti mladých lidí s reklamou. První vydání. Brno: Nesehnutí, 2019. 63 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)