Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906459 obálek a 877215 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Teorie, management a marketing služeb



Autor: Marie Hesková
Rok: 2012
ISBN: 9788087472255
NKP-CNB: cnb002359057
OCLC Number: (OCoLC)796018849
OKCZID: 111362688

Citace (dle ČSN ISO 690):
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012, 183 s. Vysokoškolská učebnice. ISBN 978-80-87472-25-5.


Anotace

 

Publikace se věnuje problematice služeb v průřezu od historie po nejnovější teorie. Je rozdělena do tří, vzájemně navazujících částí. První část se zabývá teoretickými východisky služeb a ekonomikou služeb. Klasifikace a postavení služeb v moderní ekonomice vytváří odrazový můstek pro správné pochopení souvislostí mezi manažerskými a marketingovými činnostmi v této oblasti. Druhá část publikace se zaměřuje na management služeb a jeho specifika. Pozornost je soustředěna na aktuální problémy související s kvalitou a managementem kvality, inovacemi ve službách a řízení lidského faktoru. Poslední část je věnována marketingu služeb se zvýrazněním moderních marketingových trendů a specifik marketingového mixu a brand managementu ve službách.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)