Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906459 obálek a 877215 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Teorie, management a marketing služeb | ||||||||
Autor: Marie Hesková AnotacePublikace se věnuje problematice služeb v průřezu od historie po nejnovější teorie. Je rozdělena do tří, vzájemně navazujících částí. První část se zabývá teoretickými východisky služeb a ekonomikou služeb. Klasifikace a postavení služeb v moderní ekonomice vytváří odrazový můstek pro správné pochopení souvislostí mezi manažerskými a marketingovými činnostmi v této oblasti. Druhá část publikace se zaměřuje na management služeb a jeho specifika. Pozornost je soustředěna na aktuální problémy související s kvalitou a managementem kvality, inovacemi ve službách a řízení lidského faktoru. Poslední část je věnována marketingu služeb se zvýrazněním moderních marketingových trendů a specifik marketingového mixu a brand managementu ve službách. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|