Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906459 obálek a 877215 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Teorie, management a marketing služeb



Rok: 2015
ISBN: 9788087472804
NKP-CNB: cnb002652647
OKCZID: 115585099

Citace (dle ČSN ISO 690):
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. 2., přeprac. a dopl. vyd. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2015, 182 s. Vysokoškolská učebnice. ISBN 978-80-87472-80-4.


Anotace

 

Publikace poskytuje informace a poznatky pro základní orientaci v teorii služeb, ekonomice služeb, managementu a marketingu služeb a postavení služeb v moderní ekonomice. Teoretické aspekty výkladu jsou doprovázeny četnými příklady, které mají sloužit jednak k pochopení prezentovaných jevů či pro inspiraci v případném vlastním podnikání v oblasti služeb.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)