Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2462928 obálek a 692000 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

Autor: Radim Bačuvčík
Rok: 2011
ISBN: 9788087500040
NKP-CNB: cnb002201091
OCLC Number: 752796766
OKCZID: 110943502

Citace (dle ČSN ISO 690):
BAČUVČÍK, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011, 218 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-04-0.


Anotace

 

Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
eReading.cz
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (18.212.120...)