Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2908352 obálek a 878396 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci



Autor: Bačuvčík Radim
Rok: 2012
ISBN: 9788087500200
NKP-CNB: cnb002380382
OCLC Number: (OCoLC)817047855
OKCZID: 111508861
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BAČUVČÍK, Radim. Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2012, 152 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-20-0.


Anotace

 

Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
eReading.cz
Československá bibliografická databáze
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)