Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2904729 obálek a 876161 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Globální a lokální v marketingové komunikaci



Autor: Bačuvčík Radim
Rok: 2013
ISBN: 9788087500361
NKP-CNB: cnb002470176
OCLC Number: (OCoLC)857952541
OKCZID: 112221813
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BAČUVČÍK, Radim. Globální a lokální v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2013, 136 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-36-1.


Anotace

 

Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

eReading.cz
Československá bibliografická databáze
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)