Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Mládí a zralost v marketingové komunikaci



Autor: Bačuvčík, Radim a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rok: 2014
ISBN: 9788087500507
NKP-CNB: cnb002609710
OCLC Number: (OCoLC)897868670
OKCZID: 114788791

Citace (dle ČSN ISO 690):
BAČUVČÍK, Radim. Mládí a zralost v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2014. 160 s. Protipóly marketingové komunikace.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Pátý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah mládí a zralosti.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

eReading.cz
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)