Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3148379 obálek a 950243 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: a kol.
ISBN: 9788087500835
NKP-CNB: cnb002864009
OKCZID: 127723920
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
BAČUVČÍK, Radim. Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016, 127 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-80-87500-83-5.
Monografie „Kreativita a efektivita v marketingové komunikace“ je sedmou částí monografické řady „Protipóly marketingové komunikace“. V sedmi kapitolách mapuje různé aspekty vztahu dvou klíčových dimenzí marketingové komunikace - kreativity a efektivity.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz