Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894094 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie



Autor: Pavel Horňák
Rok: 2018
ISBN: 9788087500941
NKP-CNB: cnb002961750
OCLC Number: (OCoLC)1039829253
OKCZID: 127854381

Citace (dle ČSN ISO 690):
HORŇÁK, Pavel. Reklama: teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vydanie druhé, rozšírené a prepracované. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018. 398 stran.


Anotace

 

Historický vývoj reklamy a marketingové komunikace.

Zdroj anotace: NKP



Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)