Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Čtení, psaní, malování :[alternativní pracovní listy prvopočátečního čtení a psaní]

( 4. díl )



Autor: Švancarová Daniela
Rok: 2012
ISBN: 9788087581001
NKP-CNB: cnb002093020
OCLC Number: (OCoLC)614294267
OKCZID: 111720596
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ŠVANCAROVÁ, Daniela. Čtení, psaní, malování: [alternativní pracovní listy prvopočátečního čtení a psaní]. Ilustrace Edita PLICKOVÁ. 1. vyd. Praha: DYS-centrum, 2007-2012. 4 sv. (77 s., [3] s. obr. příl., 72, 71, 40 s.).


Související




Anotace

 

Alternativní pracovní listy prvopočátečního čtení a psaní Pracovní listy jsou určeny běžné populaci žáků 1. tříd, ale svou stavbou a metodami práce vyhovují i dětem s pomalejším pracovním tempem, s nerovnoměrným vývojem psychických funkcí, s riziky specifických vývojových poruch učení (problémy s osvojováním si písmen, slabikováním a čtením vůbec, s nezralým zrakovým a sluchovým rozlišováním, poruchou grafomotoriky apod.). Čtvrtý díl doplňuje znalosti a dovednosti žáků o čtení a psaní písmen s háčkem (ď, ť, ň), slabik s „ě“ (dě, tě,ně, bě, pě, vě, mě) a slabik dy, ty, ny a di, ti, ni, které často dělají dětem potíže i ve vyšších ročnících. Závěr pracovního sešitu je věnován správnému čtení předložek s následujícím slovem (podstatným či přídavným jménem) a jejich správnému psaní, tedy rozeznání a respektování hranic slov. Nácvik správného čtení předložek je propojen s tréninkem jazykového citu. Tentokrát děti sešitem provázejí v kulisách čtyř ročních období dva lesní skřítkové – Dytýk a Ditinka. Publikace opět nabízí úzké propojení textu s obrázky, vede k rozvoji myšlení a samostatným slovním projevům. Velká pozornost je v ní věnována nácviku korekce textu. Podle vyspělosti a zájmu dětí je možné rozvést i informace o historii, planetách, vlajkách a státech, měření času v různých dobách, o profesích, původu různých textilií apod. Vhodné k reedukaci dyslexie, dysgrafie a dysortografie..

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)