Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892855 obálek a 873897 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Celebrity v sociálnej reklame II. : (socializácia, vzory a transakčná analýza)



Autor: Ivana Bulanda
ISBN: 9788087800379
NKP-CNB: cnb002941391
OKCZID: 127918181

Citace (dle ČSN ISO 690):
BULANDA, Ivana. Celebrity v sociálnej reklame. Praha: Verbum, 2017. 75 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)