Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147189 obálek a 949774 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategický marketing

Autor: Zdeněk Linhart
Rok: 2015
ISBN: 9788087839454
NKP-CNB: cnb002770444
OKCZID: 124536793

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
LINHART, Zdeněk. Strategický marketing. Vydání první. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2015, 155 s. Edice učebních textů. ISBN 978-80-87839-45-4.


Anotace

Kapitoly věnované různým marketingovým strategiím. Učebnice.

Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení