Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3146630 obálek a 949609 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový výzkum

Autor: Zdeněk Linhart, Helena Smolová
ISBN: 9788087839782
OKCZID: 127731129

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
LINHART, Zdeněk. Marketingový výzkum. Vydání první. [Praha]: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2016. 154 stran. Edice učebních textů.


Anotace

Učebnice přibližuje jednotlivé fáze marketingového výzkumu.

Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze



Přidat komentář a hodnocení