Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894108 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Theatre of the street : advertising and window display within the context of modernism 1918-1938 = Divadlo ulice : reklama a aranžérství výkladních skříní v kontextu meziválečného modernismu 1918-1938



Autor: Pavel Coufalík, Lucie Česálková, Antonín Dufek, Lada Hubatová-Vacková, Iva Knobloch, Kateřina Svatoňová, Phil Jones, Irma Charvátová, Derek Paton
ISBN: 9788088308430
NKP-CNB: cnb003276947
OKCZID: 128684931

Citace (dle ČSN ISO 690):
COUFALÍK, Pavel. Theatre of the street: advertising and window display within the context of modernism 1918-1938 = Divadlo ulice : reklama a aranžérství výkladních skříní v kontextu modernismu 1918-1938. Překlad Philip JONES, překlad Irma CHARVÁTOVÁ, překlad Derek PATON. First edition. Prague: Academy of Arts, Architecture and Design, 2021. 369, xx stran obrazových příloh.


Anotace

 

Publikace se zaměřuje na fenomén reklamy a aranžérství v prostředí velkých měst v Československu v období mezi světovými válkami (1918-1938).V jednotlivých kapitolách se autoři věnují nové velkoměstské vizualitě a ikonografii, kterou tvořily mj. vývěsní štíty, portály obchodů, výkladní skříně, velkoplošná reklama či neonové iluminace. Zkoumají, jak se meziválečné avantgardní umění setkávalo se světem reklamy, propagace a populární vizuální kultury.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)