Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2905792 obálek a 876817 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak to chodí ve škole : pracovní listy pro úspěšný přechod z mateřské do základní školy



Autor: Hana Zobačová, Martin Hanschild
ISBN: 9788088429388
OKCZID: 128886668

Citace (dle ČSN ISO 690):
ZOBAČOVÁ, Hana. Jak to chodí ve škole: pracovní listy pro úspěšný přechod z mateřské do základní školy. Ilustrace Martin HANSCHILD. Vydání první. V Praze: Pasparta, 2022. 47 stran.


Anotace

 

Končí Vaše dítě mateřskou školu a nastupuje do 1. třídy nebo do přípravné třídy? Hledáte vhodnou pomůcku, která by dítěti pomohla se v novém prostředí školy zorientovat a umožnila mu, aby přechod zvládlo hladce? Pak jsou tyto listy určeny právě Vám. Sešit obsahuje 33 pracovních listů s názornými ilustracemi a zábavnými úkoly, na základě kterých si předškolák nebo prvňáček lépe uvědomí, co všechno ho po organizační a sociální stránce ve škole čeká. Zjistí, jaký je rozdíl mezi školkou a školou, bude se umět zorientovat v budově školy, pojmenovat jednotlivé místnosti ve škole, jako je šatna, třída, družina, tělocvična, jídelna. Seznámí se např. s aktivitami a činnostmi, které v jednotlivých místnostech probíhají, a pravidly, která se musejí dodržovat. Dále pozná osoby, s nimiž se může ve škole potkat, ať už je to třídní učitel nebo učitelka, asistent nebo asistentka pedagoga či školník nebo školnice. Bude vědět, jak dlouho trvá vyučovací hodina, jak dlouho přestávka a co všechno je možné a je třeba při hodině či přestávce dělat, na co nezapomenout apod. Dále se seznámí např. s pomůckami a věcmi, které patří do aktovky či do kufříku na výtvarnou výchovu. V závěru publikace jsou shrnuty sociální situace, s nimiž se dítě může ve škole setkat, ale nemusí vždy vědět, jak v takové situaci reagovat. Např. jak si říct o pomoc, v jídelně o přídavek, nebo naopak o to, že něco z oběda nechce jíst, jak říct adekvátně spolužákovi, že se mu jeho chování nelíbí atd. Sešit je určený pro práci s dětmi v posledním ročníku školky nebo na začátku školní docházky. Vhodný je i pro práci s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami. Využijí ho jak pedagogové či asistenti pedagoga, tak i rodiče.


Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)