Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906454 obálek a 877212 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Pro kreativní a udržitelný marketingový management



Autor: Miroslav Foret, Lenka Turnerová
ISBN: 9788088431107
NKP-CNB: cnb003524706
OKCZID: 129035112

Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. Pro kreativní a udržitelný marketingový management. Vydání první. V Praze: Vysoká škola kreativní komunikace, 2023. 100 stran.


Anotace

 

Základní charakteristika, etické aspekty a metody nového druhu marketingového managementu.

Zdroj anotace: NKP



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)
 
 
 

Seznam literatury