Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3146630 obálek a 949609 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový výzkum

Autor: Zdeněk Linhart
ISBN: 9788088502166
OKCZID: 129237629

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz


Anotace

Učebnice seznamuje s technikami realizace a vyhodnocení marketingového výzkumu.

Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze



Přidat komentář a hodnocení