Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2088449 obálek a 512994 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

O podstatě reklamy

Rok: 2012
ISBN: 9788089447855
OKCZID: 111671683

Citace (dle ČSN ISO 690):
SVĚTLÍK, Jaroslav. O podstatě reklamy. 1. vydanie. Bratislava: Paneurópska vysoká škola, 2012, 312 s. ISBN 978-80-8944-785-5.
Zdroj: Národní knihovna České Republiky


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první čtenářskou recenzi!

Od: (35.172.195...)