Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2897955 obálek a 875375 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Malý výkladový slovník marketingu



Autor: Tomek, Gustav
Rok: 1999
ISBN: 9788090251410
NKP-CNB: cnb000925646
OCLC Number: (OCoLC)44148240
OKCZID: 110309654
Vydání: 2., rozš. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
TOMEK, Gustav. Malý výkladový slovník marketingu. 2., rozš. vyd. Praha: A plus, 1999. 168 s.


Anotace

 

2.rozšířené vydání Slovník je určen všem, kteří chtějí být informováni o aktuálních otázkách a pojmech marketingu.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Můj antikvariát


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)