Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894072 obálek a 874508 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak úspěšně prodávat víno : vinařský marketing v praxi



Autor: Schätzel, Otto
Rok: c2004
ISBN: 9788090353411
NKP-CNB: cnb001496331
OCLC Number: (OCoLC)85134269
OKCZID: 110484532

Citace (dle ČSN ISO 690):
SCHÄTZEL, Otto, Frank DOKA a Klaudia MAHLENDORF-SCHÄFER. Jak úspěšně prodávat víno: vinařský marketing v praxi. Velké Bílovice: Svaz vinařů České republiky, c2004, 235 s. ISBN 80-903534-1-X.


Anotace

 

Kniha je překladem německého originálu "Erfolgreich Wein vermarkten" specialisty na vinařský marketing Otto Schätzela a kolektivu. Je určena především středním a menším vinařským firmám, které jsou si vědomy nutnosti nového řízení podniku zaměřeného na orientaci na zákazníka. Vysvětluje obecné teoretické principy marketingu a velký důraz pak klade na specifické návody a postupy vhodné pro vinařskou firmu. Do závěrečné části vložil vydavatel přílohu s doporučeními pro české a moravské vinaře, které byly zpracovány na základě našich vinařských marketingových studií a týkají se zejména sortimentu a kalkulace cen pro naše podmínky. Pro firmy, jež exportují víno či o jeho exportu uvažují, jsou zde uvedena i nejdůležitější pravidla mezinárodních obchodních podmínek.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)