Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894072 obálek a 874508 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Jak úspěšně prodávat víno : vinařský marketing v praxi | ||||||||
Autor: Schätzel, Otto AnotaceKniha je překladem německého originálu "Erfolgreich Wein vermarkten" specialisty na vinařský marketing Otto Schätzela a kolektivu. Je určena především středním a menším vinařským firmám, které jsou si vědomy nutnosti nového řízení podniku zaměřeného na orientaci na zákazníka. Vysvětluje obecné teoretické principy marketingu a velký důraz pak klade na specifické návody a postupy vhodné pro vinařskou firmu. Do závěrečné části vložil vydavatel přílohu s doporučeními pro české a moravské vinaře, které byly zpracovány na základě našich vinařských marketingových studií a týkají se zejména sortimentu a kalkulace cen pro naše podmínky. Pro firmy, jež exportují víno či o jeho exportu uvažují, jsou zde uvedena i nejdůležitější pravidla mezinárodních obchodních podmínek. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU Dostupné zdroje
|