Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Žena a muž v marketingové komunikaci



Autor: Bačuvčík, Radim a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rok: 2010
ISBN: 9788090427341
NKP-CNB: cnb002124103
OCLC Number: (OCoLC)693927783
OKCZID: 110733080
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BAČUVČÍK, Radim, ed. Žena a muž v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2010. 260 s. Protipóly marketingové komunikace.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
eReading.cz
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)