Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Čichovský Ludvík
Rok: 2012
ISBN: 9788090464537
NKP-CNB: cnb002375346
OCLC Number: (OCoLC)815381113
OCLC Number: (ocolc)815381113
OKCZID: 111420830
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi. Praha: VŠEM, 2012. 196 s.
Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol: 1. Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013 2. Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot 3. Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu 4. Případová studie inovací produktů f. Danone 5. Psychologie a etika v inovačním procesu 6. Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací Znalosti si doplní především: 1. Manažeři firem 2. Pracovníci prodejních a marketingových oddělení 3. Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení 4. Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur 5. Studenti marketingových a ekonomických směrů Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz