Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Marty Neumeier, Roman Hájek
Rok: 2016
ISBN: 9788090677401
NKP-CNB: cnb002858128
OKCZID: 127633636
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
NEUMEIER, Marty. The brand flip. 1. vydání. Přeložil Roman HÁJEK. Praha: Anfas, spol. s.r.o., 2016, 140 s. ISBN 978-80-906774-0-1.
Hodnocení:
5.0 / 5
(1 hlasů)
Nové strategie, jak rozvíjet vztahy mezi firmou a jejími zákazníky. Příručka.
Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze