Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892436 obálek a 873661 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Nadčasový produkt : jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty



Autor: Ryan Holiday, Jana Zajícová
Rok: 2021
ISBN: 9788090798786
NKP-CNB: cnb003329213
OKCZID: 128641469

Citace (dle ČSN ISO 690):
HOLIDAY, Ryan. Nadčasový produkt: jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty. Překlad Jana ZAJÍCOVÁ. První vydání. Praha: Audiolibrix, 2021. 226 stran.

Hodnocení: 5.0 / 5 (1 hlasů)


Anotace

 

Kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou otázky, jak vdechnout prvotnímu nápadu život, jak definovat svou značku, jak nový produkt propagovat a jak neupadnout v zapomnění po první sezóně.Ryan Holiday vychází ze studia klasických děl všech žánrů a odhaluje autorům, podnikatelům, hudebníkům, filmařům, designérům a dalším kreativním lidem, že stvoření nadčasového produktu nemusí být náhoda. Pro úspěch je klíčové, když autor neodděluje tvorbu od marketingu a když od počátku ví, co je účelem projektu a pro koho vzniká. Dozvíte se, jak pracují producenti hvězd, jak přemýšlejí autoři knižních bestsellerů a co to znamená vybudovat si z loajálních příznivců solidní platformu.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

eReading.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)