Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Dušan Pavlů
ISBN: 9788090804920
OKCZID: 128559420
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
PAVLŮ, Dušan, ed. Kreativní strategie - strategie kreativity: změny ve světě marketingových komunikací po nástupu internetu : sborník odborných textů o proměnách marketingové komunikace v internetové epoše. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, 2021. 105 stran.
Odborné příspěvky věnované změnám, které se odehrály v marketingové komunikaci po nástupu internetu.
Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze