Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Rok: 1999
ISBN: 9789026515392
OKCZID: 110346140
Citace (dle ČSN ISO 690):
LEITHWOOD, Kenneth., ed. a LOUIS, Karen Seashore., ed. Organizational learning in schools. 1st publ. Lisse: Swets & Zeitlinger, 1998. 289 s. Contexts of learning.
Although organizations continuously accumulate experiences that either reinforce or change their behavior, it is extremely difficult to define the term "learning organization". In this book of 13 chapters, the editors take the view that what matters most are learning processes in organizations and ways of enhancing the sophistication and power of these processes. Each contributor, therefore, explicitly addresses the meaning(s) of organizational learning which they have adopted for their own purposes.