Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894108 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Otázky psychologie učení: chápání pořádajících a syntaktických vztahů u dětí : příručka pro studium psychologie a učitelství



Autor: Jiránek, František, Holubář, Zdeněk a Lomová, Božena
Rok: 1966
NKP-CNB: cnb000443801
OCLC Number: (OCoLC)42169273
OKCZID: 111031236
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
JIRÁNEK, František. Otázky psychologie učení: chápání pořádacích a syntaktických vztahů u dětí : příručka pro studium psychologie a učitelství. 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1966. 138, [2] s. Vysokoškolské učebnice.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

První část monografie, která je úvodem do problematiky, seznamuje rámcově s některými názory a výzkumy v této oblasti. Hlavní výklad je zaměřen na osvětlení teoretických otázek a naznačuje výzkumné problémy a metody abstrakce pořádacích a syntaktických vztahů u dětí ve věku od 3 do 9 let. Poslední kapitola informuje o průběhu konkrétně prováděného výzkumu, jehož výsledky analyzuje a hodnotí z hlediska využití ve školní praxi.

Zdroj anotace: NKP



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)