Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906454 obálek a 877212 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Levinson, Jay Conrad

Nahlásit porušení duševního vlastnictví, nebo práva na ochranu soukromí.

Autor: Levinson, Jay Conrad
Rok: 1933-

Biogr./Hist. údaje: Americký odborník, konzultant v oblasti marketingu a marketingové strategie - publikace z oboru.
Zdroj: Autoritní databáze Národní knihovny ČR

Jay Conrad Levinson

Jay Conrad Levinson (February 10, 1933 – October 10, 2013) was an American business writer, known as author of the 1984 book "Guerrilla marketing."He was born in Detroit, raised in Chicago, graduated from the University of Colorado. His studies in Psychology led him to advertising agencies, including a Directorship at Leo Burnett in London, where he served as Creative Director. Returning to the USA, he joined J. Walter Thompson (now known as JWT) as Senior Vice President. Jay created and taught guerrilla marketing for ten years at the extension division of the University of California in Berkeley.

Pro přidání, nebo úpravu fotografie autora se prosím přihlaste: